contact

ATS-model

Veel merken zetten grote campagnes op die binnen een social omgeving teveel op een advertentie lijken, vaak een cut-down maken vanuit een dure advertentie en veel budget weggooien door alles in te kopen. Bereik is geen reden voor succes. 76% van de campagnes binnen social is weggegooid geld. Daarom introduceren we het ATS model.  Een content scaling model waarbij we campagnes klein inzetten, pas als we de eerste bewijzen van  succes hebben schalen we op en rollen we het breder uit. En dat succes komt via sterke content: storytelling en culture driven content en een goede performance aanpak. Met ons model hebben we ROI van 100% gegarandeerd. En via ons dashboard kunnen we dagelijks updates geven over het verloop van de campagne met als gevolg dat we optimaliseren en kunnen bijsturen waar nodig.

 

Small steps lead to big results.

 

Analyse
We helpen jou het ultieme startpunt te vinden. Wat zeggen de data over je merk en de markt over je concurrenten. Welke kanalen, welke doelgroep, welke interesses en welke strategische inzichten ga jij mee winnen? In de eerste analyse wordt duidelijk wat ons startpunt wordt.
Test
Vanuit het startpunt kunnen wij content maken waarvan we verwachten dat het gaat scoren. Deze micro-campagne zetten we in met een klein budget en minimale middelen. Het concept is groot, de uitrol is nog klein. En we maken meerdere varianten van uitingen om te zien waar de doelgroep het beste op reageert. Hier komen resultaten uit.
Scale-up
In deze fase verwerken we de feedback van de micro-campagne en gaan we opschalen en optimaliseren. We plaatsen meer budget naar de meest relevante campagne en zullen daardoor een groter bereik krijgen en meer resultaten. Ook zullen we meer content ontwikkelen en de campagne periode verlengen.
Even kennismaken?
×