De Briefing
Koppel T-Mobile als merk aan de nieuwe Endemol Shine-film: ‘House Of No Limits’.
Strategie
Echte internetkenners en influencers praten in #superquickhashtags en laten geen dag voorbijgaan om zichzelf aan de wereld te laten zien. Of het nu in InstaStories, Snapchat of een TikTok is. Altijd en onbeperkt online zijn is een must. Daarom lanceerde T-mobile de film: ‘House of No Limits’. Een komedie over de influencer-scene. Om dit te promoten, hebben we de hedendaagse internetkenners uitgedaagd om de ‘House of No Limits Experience’ te bezoeken. Een Halloween-avond die je niet zult vergeten en die je moet delen.
De campagne
Naar aanleiding van de nieuwe Halloween slasher komedie ‘House of No Limits’ waar influencer Nederland onder te lijden heeft, hebben we een activatie gecreëerd in de vorm van een beleving binnen een T-mobile store. Ervaar het gevoel van de film en vergeet niet die laatste selfie te maken met je favoriete creator (Donny Roelvink) voordat het te laat is …
Media
De media-aanpak was gelaagd, maar met een hoge frequentie. We hadden tenslotte maar 3 dagen media-aandacht. Een volledige trechterbenadering waarbij Traffic-builders zoveel mogelijk mensen probeerden te bereiken. Als de doelgroep op de video klikt, komen ze in een Instant Experience terecht. Hier hebben we de doelgroep geïnformeerd over de activering. We targeten ze opnieuw via aftellende berichten voor het evenement en locatiegebaseerde berichten met een routebeschrijving naar het evenement. Zodat de opkomst hoog is en het merk T-mobile top of mind blijft. Ook hebben we gebruik gemaakt van het influencer platform van Donny Roelvink (aanwezig op het evenement) om de naamsbekendheid en het bezoek te vergroten.