Ontwikkel 10 tot 15 sociale video’s waarin textuur, ingrediënten en de beleving van de producten centraal staan.
Voor het beautymerk Rituals hebben we een social strategie ontwikkeld en vanuit daar verschillende content formats en microcampagnes gelanceerd. Voor de eerste campagne hebben we de schoonheid van textuur en de ingrediënten op een stijlvolle manier laten zien doormiddel van macro zoomvideo’s. We hebben ook woorden toegevoegd om te laten zien wat de producten met je doen waardoor we de productbeleving verhogen: Is het kalmerend of geeft het je juist een energieboost? Deze video’s zijn bedoeld om je zintuigen te prikkelen en je nieuwsgierig te maken naar de producten van rituelen
Rituals heeft voor elke situatie prachtige schoonheidsproducten. Dit inzicht wilden we laten zien via 12 verschillende video’s speciaal voor social media. Elke video focust op een bepaald product en ritueel. We laten een combinatie zien van de ingrediënten en het gebruik van het product. Het doel is om mensen vertrouwd te maken met de ingrediënten en de sensaties van de verschillende geuren en producten van Rituals.