contact

Lipton

De briefing

Zorg ervoor dat theeliefhebbende millennials alles weten over het nieuwe Lipton ‘wellness’ assortiment.

Strategie

Lipton biedt millennials gezonde ‘wellness’ theeën die geschikt zijn voor elk moment van de dag. Ze kunnen je een boost geven, je helpen ontspannen, in slaap vallen, je wakker maken en je helpen met detoxen. Lipton heeft voor elke situatie de perfecte thee.

De campagne

Lipton heeft voor elke situatie de perfecte thee. Dit inzicht bracht ons op het idee om naar het volgende niveau te gaan. Vanaf het moment dat je wakker wordt tot het moment dat je naar bed gaat, heeft Lipton voor elk moment een speciale thee. We bedachten veel typische millenniumsituaties en combineerden er een thee bij. We hebben deze scenario’s vertaald naar grappige GIF’s.

Media

The idea of responding to every moment in the life of a millennial was also the inspiration for the digital first media strategy. From 7 in the morning till 11 in the evening, we have a perfect asset for every situation. We retargeted our audience with a special offer. Tea boxes with all the new wellness teas sold out in two days. Mix of channels: Facebook, Instagram, YouTube and retargeting banners.

Results
8.1%
brand lift 18-24
7.2%
brand lift 25-34
91%
viewed the content
450K
impressions
20,931
traffic
Even kennismaken?

Plan een kennismaking

We helpen je graag het beste uit social te halen. Waar heb je behoefte aan?

×