Ontwikkel een campagne waarin we lidmaatschappen verkopen, contact leggen met leden en ons merk-DNA duidelijk positioneren: Sweat and Joy lifetsyle!
De verstedelijking in Nederland is in volle gang. En de leefbaarheid van de steden is een belangrijke factor voor de internationale millennials (25-40) die zich vestigen in de grote steden. Ze zijn op zoek naar sociale sportactiviteiten die passen bij hun eigen levensstijl.
Maar waar vind je die sportactiviteiten? Welke passen bij mij? Met de diensten van OneFit kunt u de sportactiviteiten van uw stad ontdekken, uitproberen en nieuwe mensen ontmoeten. OneFit is niet alleen een lidmaatschap. Het is een stedelijke levensstijl.
Elke atleet heeft andere behoeften. U wilt uw hoofd leegmaken na een dag hard werken.
De vakantie ligt achter je en je wilt de extra kilo’s kwijt. Je wilt iets anders doen dan constant naar dezelfde sportschool gaan. Je bent nieuwsgierig naar Crossfit en boksen. Je wilt “zwemmen” en “yoga” doen. Je hebt echt iemand nodig om je uit je comfortzone te halen.
Wat uw wensen ook zijn, met meer dan 1100 verschillende sportscholen en studio’s kunt u ontdekken wat bij u past. Of je nu op zoek bent naar een combinatie van verschillende sporten, alles wilt proberen, lekker wilt afwisselen of gewoon één sport wilt beoefenen.
“Find your Fit”
We hebben een brug geslagen tussen Awareness en sales door middel van een volledige full funnel aanpak. Een sterke campagne waarin we onze doelgroep hebben geïnspireerd, geïnformeerd en geactiveerd om OneFit uit te proberen. Met in totaal 50 aassets, gericht op mannen en vrouwen. De campagneresultaten zijn een succes.