Maak een inclusieve digitale campagne gebaseerd op Ben & Jerrry’s campagnethema: ‘Liefde komt in alle smaken’.
Ben & Jerrry’s helpt hap voor hap om de wereld beter te maken. Dit thema vertegenwoordigt een wereld waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht van wie je houdt. Om dit thema onder de aandacht te brengen, creëerden Ben & Jerry’s een nieuwe smaak ijs genaamd ‘Hooked on You’.
Om dit nieuwe ijs te vieren en liefde te vieren, bedachten we de omgeving‘Hooked on You’. Deze interactieve website is een plek waar geliefden een hart kunnen maken met hun handen. Je kunt een half hart maken met een selfie van je hand. Nodig je geliefde uit om hetzelfde te doen en dan zijn jullie allebei voor altijd in liefde aan elkaar verbonden. Deel je hart op social media en laat zien dat liefde in alle smaken komt. De beste koppels maken kans om een jaar lang Benny & Jerry’s-ijs te winnen.
Met een set aan social media assets hebben we verkeer naar de website gegenereerd. Om de impact te vergroten, werd de nieuwe smaak een aantal dagen voor Valentijnsdag gelanceerd. Mix van kanalen: landingpage, Facebook en Ben & Jerry’s website.