contact

CORNETTO

The Brief

Ons favoriete ijsje Cornetto vroeg ons te helpen met hun always- on communicatie. Hoe kunnen we via social in contac blijven met onze doelgroep en deze loyaal maken?

 

Strategie

Vanuit een social strategie hebben we gekozen om Cornetto te koppelen aan allerlei ijsmomenten. Het thema voor de always on: “making the moment”. Momenten waarbij Cornetto een mooie rol kan spelen. Het hele jaar door! Moment die echt, spontaan en speels zijn.

 

The Campaign

De always- on bestond uit een reeks van formats waarbij we verschillenden momenten claimen. 4 postjes per week gedurende het hele jaar. Postjes die zorgvuldig aan momenten werden gekoppeld en waarbij het product altijd centraal staat.

Even kennismaken?

Plan een kennismaking

We helpen je graag het beste uit social te halen. Waar heb je behoefte aan?

* Plan een virtuele bureaupresentatie (15 min)

We vertellen graag wie we zijn en hoe we werken en lichten onze cases toe.

* Plan een gratis brainstormsessie

Heb je een social vraagstuk? Een dilemma of een hersenkraker? Leg hem ons voor.

* Plan een briefingsgesprek

Wil je (snel) aan de slag en heb je al een briefing voor ons? We gaan er doorheen.

* Plan een Social Scan

Heb je al een social team? Dan challengen we die graag. We doen de scan en laten zien waar het beter kan.

√ó