contact

Hema

The Brief

Hema vroeg ons om hen te helpen een jaar lang top of mind te zijn op social met slimme productcommunicatie.

Strategy

Hema is een van de grootste love brands van Nederland. Hun communicatie, (kleine) producten, look en feel maakt Hema een belangrijke speler op de Nederlandse markt. Wat gewoon is maken zij bijzonder. Dat is Hema (echt Hema). Deze formule is na 85 jaar nog steeds een succes. Omdat ze geloven dat het geluk in kleine dingen zit en je dag kan veranderen hebben we dat gevoel van geluk veranderd in een 365 dagen campagne.

Campaign

365 dagen lang heeft Hema haar producten gepromoot via grappige en relevante social posts van ons. Met typische Hema-humor zorgden we voor veel exposure in de online en offline wereld. Het resultaat was verbluffend, 365 dagen top of mind en een grote groei in online volgers. Maar het belangrijkste was dat we onze doelgroep elke dag een stukje geluk en een glimlach gaven.

365 Hema

Press

From ‘The Best Social Media’ to national news, some of our creations made it beyond
the expectations.

Even kennismaken?
×